Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қарасу ауданы білім бөлімінің Ключевой жалпы білім беретін мектебі» КММ Ключевой жалпы білім беретін мектебі
Кіру
AA+
Ключевой жалпы білім беретін мектебі
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қарасу ауданы білім бөлімінің Ключевой жалпы білім беретін мектебі» КММ
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қарасу ауданы білім бөлімінің Ключевой жалпы білім беретін мектебі» КММ Ключевой жалпы білім беретін мектебі
Ключевой жалпы білім беретін мектебі
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қарасу ауданы білім бөлімінің Ключевой жалпы білім беретін мектебі» КММ
AA+
+7 (777) 777-77-77

Notice: Undefined index: headerType in /var/www/vhosts/karasu-roo.edu.kz/klyuchevaya-karasu.edu.kz/templates/shkola_it/html/mod_btn/authMobileDropdown.php on line 20
Вход в аккаунт kz

Тәрбие жұмысы

 

Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасының «Қарасу ауданы білім бөлімінің негізгі жалпы білім беретін мектебі» КММ-нің білім беру жүйесі нормативтік-құқықтық құжаттарға негізделеді, мысалы: Тәрбие жұмысын ұйымдастырудағы негізгі құқықтық құжаттар болып табылады. : 1) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы конвенциясы; 2) Қазақстан Республикасының Конституциясы; 3) «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Кодексі;

4) «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы Заңы ;

5) «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Заңы ;

6) «Балаларды денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі No 169-VI Заңы ; 7) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы ; 8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы No 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Білім және ғылымды дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы ;


 Мектепте оқу процесіне қатысушылардың ережелері мен міндеттерін реттейтін нормативтік құжаттар бекітілген: «Мектеп жарғысы», «Үш жақты келісім», «Сынып жетекшілігі туралы ереже», «Сынып жетекшісінің нұсқаулықтары мен лауазымдық міндеттері», « Сынып сағаты туралы ереже, «Ата-аналар комитеті туралы ереже», «Ата-аналар жиналысы туралы ереже», «Мектептегі кезекшілік туралы ереже», «Жасұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымы туралы ереже», «Жазғы сауықтыру күндізгі мектебінің бағдарламасы. лагері», «Құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі кеңес туралы ереже», «Мектепішілік бақылауға орналастыру туралы ереже.


Мектептің тәрбие жұмысы МО сынып жетекшілерінің, оқушылардың өзін-өзі басқару органдарының («Жаңа ұрпақ» мектеп парламенті және «Жасұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымы), психологиялық-әлеуметтік қызметтің жұмысы арқылы жүзеге асырылады. , Қамқоршылық кеңесінің, үйірме және секция жетекшілерінің жұмысы, «Үндестік» бағдарламасы бойынша ата-аналармен өзара әрекеттесу жұмыстары, сынып жетекшілерінің МО жоспарлары, сынып жетекшілерінің тәрбие жоспарлары, мектептің өзін-өзі басқару жұмыс жоспары, үйірмелер мен секциялардың жұмысын жоспарлау.
 

Білім беру жүйесін білім беру ұйымының бүкіл ұжымы жүзеге асырады. Оқушылардың дамуын жүзеге асыруға барлық қызметкерлер өз үлесін қосуда. Бұл жұмысты білім беру ұйымы білім алушылардың ата-аналарымен, әлеуметтендірудің басқа объектілерімен – білім беру ұйымының әлеуметтік серіктестерімен тығыз байланыста және ынтымақтастықта тәрбие жұмысының негізгі бағыттары шеңберінде:

 

  1. 1. Қазақстандық патриотизмге және азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.
  2. Қазақстандық патриотизмге және азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.
  3. Воспитание казахстанского патриотизма и гражданственности, обеспечение правового воспитания.
  4. Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие.
  5. Воспитание казахского патриотизма и гражданственности, юридическое образование.

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

  1. Рухани-адамгершілік тәрбие беру.
  2. Рухани-адамгершілік тәрбие беру.
  3. Обеспечение духовно-нравственного воспитания.

2.Рухани-адамгершілік тәрбие.

  1. Духовно-нравственное воспитание.

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

  1. Ұлттық тәрбие.
  2. Ұлттық тәрбие.
  3. Народное образование.
  4. Ұлттық тәлім-тәрбие.
  5. Народное образование.

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

  1. Отбасы тәрбиесі.
  2. Отбасы тәрбиесі.
  3. Семейное воспитание.
  4. Отбасындағы тәрбие.
  5. Воспитание в семье.

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

  1. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
  2. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
  3. Трудовое, экономическое и экологическое образование.
  4. Еңбек, экономикалық және экологиялық білім.
  5. Трудовое, экономическое и экологическое образование.

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

  1. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие беру.
  2. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие беру.
  3. Обеспечение поликультурного и художественно-эстетического образования.
  4. Көпмәдениетті және көркемдік-эстетикалық тәрбие.
  5. Поликультурное и художественно-эстетическое воспитание.

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

  1. Интеллектуалдық тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.
  2. Интеллектуалдық тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.
  3. Интеллектуальное образование, воспитание информационной культуры.
  4. Интеллектуалдық білім беру, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.
  5. Интеллектуальное образование, воспитание информационной культуры.

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

Не удалось загрузить все результаты.

Повторить

Повторная попытка…

  1. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты..

 

 Мектептің тәрбие жұмысының мақсаты: Оқушылардың қазақстандық патриотизмін, азаматтық санасын, толеранттылығын, жалпы мәдениетін, салауатты өмір салтын қалыптастыруға, шығармашылық қабілеттерін жүзеге асыруға, кәсіби өзін-өзі дамытуға бағытталған тәрбие жұмысының тиімді жүйесін құру. анықтау. Мектептің тәрбие жұмысының жүйесі қазіргі жағдайда сұранысқа ие, әлеуметтік бейімделген тұлға ретінде оқушы тұлғасының түйінді құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған.


 Оқу қызметін ұйымдастыруда оң нәтижелерге қол жеткізу үшін келесі міндеттер айқындалады: - студенттердің Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздеріне деген құрметті көзқарасын қалыптастыру; - балаларда Қазақстан азаматының азаматтық-патриоттық санасын, рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру; - біртұтас оқу процесін қамтитын білім беру жүйесін қалыптастыру; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай білім беру мазмұнын, оның формалары мен әдістерін анықтау;

- оқушылармен сауықтыру жұмыстарын жетілдіру және салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру; - студенттер арасында әлеуметтік нашақорлық иммунитетін қалыптастыру мақсатында есірткі және басқа да зиянды заттарды қолданудың алдын алу бойынша профилактикалық жүйені жетілдіру; - студенттер арасында діни экстремизмнің алдын алу жүйесін жетілдіру; - «Жаңа ұрпақ» мектеп парламенті мен «Жасұлан» бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымының жұмысы арқылы азаматтық-шығармашылық іс-әрекеттің әртүрлі нысандарын құрудағы балалар мен жасөспірімдер бастамаларын қолдау және дамыту;

- ата-аналардың мектептің тәрбие жұмысына қатысу құқықтарын жүзеге асыруына қолдау көрсету мақсатында ынтымақтастық педагогикасын дамытудың тиімді жүйесін қалыптастыру; - коммуникативті құзіреттілікті дамыту және қақтығыссыз қарым-қатынас әдістерін қалыптастыру; - құқық бұзушылықтың, балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу; - сынып жетекшілерімен әдістемелік жұмысты ұйымдастыру; - балалар мен жасөспірімдердің жазғы демалысын ұйымдастыру;

 

- Түлектерді кәсіптік бағдарлау және жұмысқа орналастыру; - психологиялық-педагогикалық қызметтің рөлін арттыру. Мектептің тәрбие жұмысының негізгі бағыттарының бағдарламасын жүзеге асыру барлық жас топтары үшін олардың ерекшеліктерін (дене, интеллектуалдық, психологиялық) ескере отырып бір мезгілде жүзеге асырылады. Оқу үрдісінің жүйесін құруда мектепті басқару мектептен тыс мекемелердің мүмкіндіктеріне сүйенеді. 

Мектептің білім беру жүйесін дамытудың тиімділігін келесі көрсеткіштермен сипаттауға болады: - студенттер мен мұғалімдердің жеке жетістіктерінің өсуі; - сыныптан тыс жұмыстардың материалдық-техникалық базасын және еңбек жағдайын ұдайы жақсарту; - балаларды сабақтан кейін жұмысқа орналастыру (үйірмелер, секциялар); - оқу үдерісіне барлық қатысушылардың белсенді қызметі. 

 

Экстремизм мен терроризм саласындағы профилактикалық іс-шараларға ерекше көңіл бөлінеді: сынып сағаттары, ата-аналар жиналысы, мұғалімдердің қатысуымен іс-шаралар өткізіледі. Балалардың денсаулығын сақтау және нығайту, оның ішінде балаларға арналған мерекелерді ұйымдастыру және өткізу, қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулықтар, оқушылардың жиі ауыруының, жолдағы балалардың жарақаттануының, нашақорлықтың, нашақорлықтың, темекі шегудің алдын алу бойынша шаралар кешені іске асырылуда. , ата-аналар мен балалардың құқық қорғау органдарының өкілдерімен, медицина қызметкерімен кездесулері, экскурсиялар, денсаулық күндеріне сынып ұжымының қатысуы, мектепішілік спорттық іс-шаралар.

Жалпы алғанда, оқу іс-әрекетінің спорттық-сауықтыру бағытының іс-әрекеті оқушылардың жас ерекшеліктеріне, олардың психофизикалық ерекшеліктеріне және интеллектуалдық дамуына сәйкес келеді және балалардың физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулығының деңгейін арттыруға ықпал етеді. 

Ата-аналармен ынтымақтастық Мектептің негізгі міндеттерінің бірі – отбасымен ынтымақтастықты нығайту және жағымды қарым-қатынас өрісін кеңейту, ата-аналарды мектептің оқу-тәрбие үрдісіне тарту, «ата-ана – бала – мұғалім» біртұтас білім кеңістігін құру. Ол үшін 2021-2022 оқу жылында мектепте «Үндестік» жобасы жүзеге асырылуда. Оқу жылы ішінде мектептің ата-аналар комитетінің жалпы мектепішілік ұйымдастыру жиналыстары, тоқсан қорытындысы бойынша ата-аналар жиналысы,

әр тоқсанның қорытындысы бойынша ата-аналар қауымдастығы алдында қоғамдық тыңдаулар, бірінші сынып оқушыларының, бесінші сынып оқушыларының, бітірушілердің ата-аналары үшін, аналар мен әкелер үшін ата-аналар конференциялары. Ата-аналар жиналыстарға қатысуға, сұрақтар қоюға, жаңа ақпарат, ұсыныстар алуға қуанышты. Студенттердің өзін-өзі басқаруы

Мектепте балалардың өзіндік әлеуметтік тәжірибесін қалыптастыруға жағдай жасау мақсатында «Жаңа ұрпақ» мектеп парламенті жұмыс істейді, оның құрамына 5-11 сынып оқушылары кіреді. Тапсырмалар: Әрбір жеке тұлғаның шығармашылық әлеуетін жүзеге асыруға және оның нақты істерге қатысуы арқылы өзін-өзі көрсетуге жағдай жасау.

 

 

Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы ынтымақтастық қарым-қатынасты қамтамасыз ету. Мектеп оқушыларының құқықтарын қорғау және мүдделерін білдіру. Жастардың бос уақытын өткізуді кеңейту. Оқу-тәрбие процесін демократияландыру және жетілдіру. Мектеп парламентінің құрылымы: «Парламент мектеп-фракцияның президенті». Фракция бағыттары: Құқықтық тәртіп фракциясы. Ақпарат фракциясы (баспасөз қызметі). Фракциялық спорт және салауатты өмір салты. Дебат қозғалысының фракциясы. Қамқорлық фракциясы (волонтерлік). Өзін-өзі тану және бақыт фракциясы (психология) Мәдениет және өнер фракциясы Фракция экологиясы және еңбек